Klachtenprocedure

Bij Borduurhuis Steenderen doen we ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een product, onze dienstverlening, of een andere kwestie, dan lossen we dit graag samen met jou op.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt jouw klacht indienen door een e-mail te sturen naar:
infor@borduurhuissteenderen.nl

Vermeld in je e-mail de volgende gegevens:

  • Jouw naam en contactgegevens.
  • Het ordernummer (indien van toepassing).
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht.
  • Eventueel ondersteunend materiaal, zoals foto’s.

Behandeling van jouw klacht

  • Wij streven ernaar om jouw klacht zo snel mogelijk te behandelen.
  • Je ontvangt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
  • Indien nodig nemen we contact met je op voor aanvullende informatie.

Contactpersoon

Onze klachtenprocedure wordt afgehandeld door:
Colinda Wolters

Niet tevreden met de oplossing?

Als je niet tevreden bent met de uitkomst van jouw klacht, kun je dit laten weten via hetzelfde e-mailadres. We zullen ons uiterste best doen om alsnog tot een passende oplossing te komen.

Wij waarderen jouw feedback en gebruiken deze om onze producten en diensten te verbeteren.